Alla inlägg den 9 september 2012

Av Kim Martin - 9 september 2012 09:49

Det har varit en väldigt tuff morgon...min älskling åkte hem imorse till Canada och jag får inte se honom förrän i jul. Men jag vet att vi kan göra det för vi har gjort det i 4.5 år, men det känns värre och värre för varje gång. Tur att man har vänner och familj som gör allt mycket lättare. Have a nice flight babe, and I will talk to you soon! Love you lots Puss puss puss...


Alltid lika mysigt att vakna upp hemma hos mamma och pappa och äta lite frukost och bara vara. Men kan inte ta det lugnt hela dagen. För idag har mitt lag match..vi möter AIK i en träningsmatch ute i Gnesta kl 15.00 Jag ska inte stå idag men definitivt åka och kolla.  Efter det så spelare min brors lag Malmö Redhawks match mot Linköping i Linköping, så jag ska försöka skynda mig efter min match för att hinna ner och kanske se lite av hans. Eller i alla fall säga hej!


Hoppas alla får en toppen dag, ett bra slut på helgen!!




Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards