Alla inlägg den 13 september 2012

Av Kim Martin - 13 september 2012 14:22

Idag är det min första match och det är dessutom emot AIK. Den klubben jag spelade i sist med damer (2005), innan mina äventyr började. Det ska bli riktigt roligt och spännande. Jag måste erkänna att jag är lite orolig hur det ska gå med min utrustning men det är bara att försöka att inte tänka på det så mycket. Jag har nämligen en låne utrustning som var helt ny när jag fick den och har kört några träningar i den och sen har jag en ny som är min och som jag fick i måndags. Men det blir nog låne utrsutning, den är mest inkörd :) Kom gärna och kolla, den är kl 19 ikväll i Cloetta Center!! A short recap...having my first game today, and against AIK my old team. Its going to be very exciting but I am a little worried about my equipment because its new and I cant really move properly in it. But it will be fine :)


Idag var jag och fixade lite till hemmet, blev en dammsugare, cd skivor, mapp och mat. En bra shoppingtur i min nya bil :) skrev nämligen på paprerna igår kväll!! Min första bil :) Got some stuff for my apartment today, vaccum cleaner, CDs , folder and some groceries :) Signed the papers for the car last night, so now its mine :) My first car :) Worth celebrating :) 



 

Försöker att bli lite organiserade med alla papper och kvitton :)! Trying to be more organized with all the papers and stuff! :)



Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards