Alla inlägg den 24 september 2012

Av Kim Martin - 24 september 2012 22:27

Jag brukar inte vara morgon trött men imorse var jag och det kändes inte så lockande att gå och träna. Men jag  gjorde det ändå och det kändes så mycket bättre efteråt!! :)


I am usually not tired in the morning, but today I was. I didnt really feel like working out, but I did it anyways. I am happy that I did, because I felt so much better afterwards!! :)


Jobbade lite med det tjeckiska laget idag. Vi vill lära känna dom bättre så vi lättare kan hjälpa dom. Just nu frågar vi spelarna hur deras sommarträning var och det är väldigt intressant och roligt att läsa om det. Jag är glad över att jobba för IIHF (internationella ishockey förbundet) och hjälpa dam hockey att bli bättre. 


I did some work with the Czech team this morning. We want to get to know the players more so we understand more of what they need. Right now we are asking them about their summer training, and its really interesting and fun to read about it. I am happy to be a part of this program and help IIHF (international ice hockey federation)  to improve womens hockey. 


På kvällen kollade vi på herrarnas match, som blev 8-3 mot Växjö. 


Dagens tema är, Karamell Kungen :) vet inte varför men kom bara att tänka på det. Jag måste säga att Sverige har nog världens bästa godis och det är något som vi är kända över. Den dagen som jag flyttar ifrån Sverige (vilket är planen, men man vet aldrig :)) så kommer jag att sakna det sjukt mycket. Men jag har sett att man kan gå in på candyking.com och beställa, så det lär jag göra :) Men mina favoriter är lakrits och choklad, men lite annat går ner också :) Nu under säsongen så kommer nog mysdagen med lite godis bytas ut från fredagar till söndagar eftersom vi har matcher hela helgen!


For all of you that are not from Sweden, you are missing out of our specialty...candy :). We must have the best candy in the world. If you havent tried it yet, you have too! I think you can order it from candyking.com :) I am a big fan of liquorice and choclate :) I know that most canadiens and americans are not a big fan of the black liquorice but you have to try it at least!  


        


Här är några av mina favoriter:) 


             



Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards