Alla inlägg den 28 september 2012

Av Kim Martin - 28 september 2012 21:48

Dagen började med träning och avslutades med träning :) Där emellan hann jag med att se den nya Johan Falkman filmen, fika och shoppa :) Hittade denna för bara 250 kr, grymt kap vill jag lova!! :)


The day started with practice and ended w practice :) inbetween I watched a movie, "fika" (coffee shop) and shopping :) I found this one really cheap :)



I LOVE fruit :)!! I saw theese at the grocery store today, and I just had to buy them. Usually they are delicious at xmas!!!


Jag älskar frukt :)!! Jag hittade clementiner idag i matäffären och var bara tvungen att köpa några. De är oftast grymt goda under juletid :)!


   


Ja jag vet att jag måste måla om naglarna :) I know, I have to do my nails :)


Tomorrow we have our first roadtrip, and I am very excited. I really like my team and we have lots of fun together!! :) Thanks girls!! I am lucky and happy that my goalie friends are awesome too! Feels really good, and we are all very supportive and help each other.


Imorn ha vi våra första borta matcher!! Det ska bli grymt roligt :)! Känns så bra i laget och alla är grymt snälla!! Har riktigt roligt med att tjejerna :) Jag är väldigt glad att mina målvakts kompisar funkar bra ihop också! Det känns grymt och vi peppar och hjälper varandra. 


Vi ses imorn 5.30 :) I will see you tomorrow 5.30 am :)

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards