Alla inlägg den 13 november 2012

Av Kim Martin - 13 november 2012 22:15

Idag vaknade jag upp med hjärtat i halsgropen av att min kompis ringde...vi hade bestämt dagen innan att hon skulle ringa, men blev lite tidigare än vad jag trodde :) men det var väldigt roligt att prata med henne igen!! Annars var det tvättstugan som gällde imorse....tvätt, titta på 24, tvätt, 24..... :) När tvätten var klar begav jag mig till hallen för lite styrke träning...kändes faktiskt hyfsat bra! Efter träning åkte jag för att besikta bilen, som gick igenom galant :) kvälls träningen kändes inte lika bra....men hoppas att det blir bra snart! 


Woke up today, scared to hell when my friend called...we had decided that she was going to call but she called a little earlier than I thought :) But it was very fun to talk to her again!! Other than that I had laundry this morning...laundry, watched 24, laundry,24.... :) When laundry was done I went to the rink to workout...it actually felt pretty good! After px I went for an inspection of my car, and it was all good :) Evening px didnt feel as good...but hopefully it will be good soon!

 

Besiktning för första gången :) vuxen poäng?! Inspection for the first time :) grown up points ?!


     


You even got coffee :) took some and then threw it out hahah...was too strong :) fick till och med Kaffe :) tog lite men kastade ut det sen hahah...var lite föööör stark :)

 

Skapa flashcards