Alla inlägg den 15 november 2012

Av Kim Martin - 15 november 2012 21:03

Idag var det upp med tuppen...6.15 ringde kl för företags hockey. Pigg var man inte men hann vakna till :)    Efter träningen åkte jag till en sjukgymnast som sa att jag ska vila till på måndag. Det är bara att lyda order, men jag är så sjukt trött på att ha ont hela tiden! Det är väl en sak som man inte kommer att sakna då man lägger av! Senare på dagen hade jag möte om projekt jobbet som jag troligen ska få om allt går igenom, får se hur det blir :) Efter detta var det dags för lite fys innan jag tittade och snackade skit med tjejerna på träningen. Att komma ner och träffa dom gjort allt bättre. Nu sitter jag och tittar på Criminal minds, grymt bra, en av mina favorit program. Men det är lite läskigt så måste tittat på något roligt sen innan jag går och lägger mig :)

Ibland önskar jag att jag kunde trolla och hjälpa folk som inte mår bra....det är hemskt att se folk lida och speciellt dom som står nära än! Alla tankar till er! 


Today I was up with the rooster :)  6.15 the alarm went off and it was time for company hockey. I wasnt really awake but I woke up after awhile :) after px I went and saw a physio and he said that I have to rest until Monday. Just to follow order, but I am sick of having pain all the time! That is one of the things I wont miss when I am done playing! In the afternoon I had a meeting about the projekt (job)I am probably gonna get if everything goes through, we will see :) After this I did my workout, before I watched and hungout with the girls at px. To meet them made everything much better. Now I am watching criminal minds, really good, one of my favorit shows. But it is kinda scary so I will have to watch something funny before I go to bed :) 

Sometimes I wish I could do magic and help everyone that doesnt feel good...its awful to see people suffer and especially the ones that are close to you! All thoughts to you!

 

A little update of how it goes with the coffee drinking :)

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards