Alla inlägg den 17 november 2012

Av Kim Martin - 17 november 2012 22:18

Imorse vaknade jag 7.30...vem gör det en lördag?!:) 8.00 var jag på ICA för att handla lite frukost. När jag kom hem bestämde jag mig för att baka också. Blev banan bröd, som jag själv tycker blev väldigt bra :)...får se vad tjejerna tycker imorn då de ska få smaka :) Vid lunch tid cyklade jag ner till stan och träffade några lagkompisar men hann inte vara där så länge innan det var dags att åka till ishallen för Kids day som LHC anordnade innan herrarnas match. Jag var ute med barnen och sköt meddan Kicki och Malin var inne och gjorde ansikts målningar. Måste säga att jag är grymt imponerade av hur duktiga de var!! Tacka gudarna för att jag inte gjorde det...tur för ungarnas skull :) Efter detta så stannade vi kvar och tittade på herrarnas match. De vann mot Växjö! Sen var det dags att gå äta middag ute med några i laget som så vanligt var väldigt lyckat!! Grymt roligt och trevligt!! Helt enkelt en kanon dag :)


Woke up this morning at 7.30...who does that on a Saturday?! :) 8.00 I was at the grocery store to buy some breakfast. When I got back I decided to bake. I made some banan bread that turned out good, I think :) We will see what the girls says tomorrow :) At lunch time I biked down town to meet up with some teammates, but didnt have time to be there that long because we had to go to the rink for a kids day the club had before the mens game. I was outside w the kids shooting, while Kicki and Malin was inside face painting. I have to say that I was really impressed how good they were!! Thank god I didnt have to do it, lucky kids :) After that we stayed and watched the mens team win over Växjö. Then we went and had dinner down town. I had a great time as usual!! Another great day :)


 


Malin och Kicki :)


     


Jag fick vara ute och skjuta med ungarna :)


     

Skapa flashcards