Alla inlägg den 21 november 2012

Av Kim Martin - 21 november 2012 22:28

Vaknade, åt lite frukost och hängde bara tills det var dags för en löprunda. När jag kom hem så bakade jag till mina gäster som skulle komma på middag :) Jag städade lite också så att det skulle se lite fint ut! Annars hände det inte så mycket....i princip bara 24 :) När gästerna kom så gick vi och såg på vinter ljusen, väldigt mysigt men inte lika bra som jag hade förväntat mig men vad gör det då man har trevligt sällskap :) Sen var det middag, bonde söker fru och greys :) Grym kväll som vanligt med dessa tjejer!!


Woke up, had breakfast, hung out for a bit before it was time to go out and run. When I got home I baked for my guests that were coming for dinner :) I also cleaned a little so it would look nice! Other than that I didnt do much...pretty much just 24 :) When the guests came we went for a walk and watched the winter lights, very cozy but not as good as I thought it would be...but that doesnt matter when you have good company :) Then it was time for dinner, bonde söker fru (swedish show), and greys :) Awesome night as always w these girs!!


Min brownie/kladdkaka/socker kaka vet inte riktigt vad jag ska kalla det :)!


 


Some pics of the winter lights!!


           


Some snack before and after tacos :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards