Alla inlägg den 26 november 2012

Av Kim Martin - 26 november 2012 20:44

vi kom hem 5.30 imorse...inte så mycket sömn på bussen så när jag kom hem så var det läggdags :) Vaknade igen 9.30 men hade ställt kl på 12, men blir nog läggdags tidigt ikväll!! Kollade på 24 och tog det lungt innan det var dags att åka ner till hallen för att slänga in allas overaller i tvättan. Men varför jag åkte till hallen var egentligen för att jag skulle ha möte med Adecco och LHC, samt möte om mitt nya jobb som projekt ledare :) Något som jag tyckte var coolt var att jag ska få mitt egna visit kort, hur coolt är inte det ? Jag tycker att det är asa häftigt :) Imorn blir den första dagen på jobbet :) Efter detta så åkte jag lite skridskor med några av tjejerna...det var grymt roligt att se Asse på isen igen :):)!! 


came home 5.30 this morning...not much sleep on the bus so I went to bed again as soon as I got home :) woke up 9.30 even though I had set the alarm at 12, but I will probably go to bed early tonight instead! I watched 24 and just relaxed before I had to head down to the rink to put everyones warm up clothes in the washer. But that wasnt the main reason to why I went to the rink! I had a meeting with Adecco and LHC, and a meeting about my new job as a project leader :) Something I think is really cool is that I am going to get my own business card, isnt that cool? I think its super cool :) Tomorrow will be my first day at work :) After that I skated a little with some of the girls...it was really fun to see Asse on the ice again :):)!!

Skapa flashcards