Alla inlägg den 27 november 2012

Av Kim Martin - 27 november 2012 22:17

Blev en tidig morgon eftersom jag var tvungen att hinna med och träna innan jobbet. 9.00 var det dags för jobb! Jag och han som hjälper mig nu i början åkte du till en massa butiker och pratade med dom som var ansvariga för LHC kassen! Det gick väldigt bra idag så det var riktigt roligt! Bra start i alla fall :) När jag kom hem, var jag helt slut hahah..tog en tupplur, vakande upp och jobbade lite till. Ska fixa med visit kort, göra reklam skylt och fixa ett excel doument! På kvällen var det dags för träning, is och fys på schemat :) 


An early morning because I had to work out before work. Work started at 9 am! Me and the guy who is helping me now in the beginning went to a lot of different stores and we talked to the people that are in charge of the LHC bags! We had a very successful day so that was fun :) When I got home, I was really tired so I had a nap hahah...woke up and did some work! I had to fix my business card, or say what I want on it, help to design a sign for the bags and make an excel document! In the evening we had PX, ice and workout on the scheduale :)


Here is in one of the stores :) Detta är i en av butikerna :)


 


We want one of the sides to be here somewhere so people knows about it!

Vi vill ha skylten här någonstans så att folk vet om den!


 


Fick med mig lite kontors material hem :) Got some office stuff with me home:)


 

Ovido - Quiz & Flashcards