Alla inlägg den 28 november 2012

Av Kim Martin - 28 november 2012 20:43

Upp tidigt för att åka och sminka sig, fixa hår och få på sig sin outfit för fotograferingen med 3 herr spelare idag. Jag var då inte själv :) Utan hade Kicki och Malin med mig! Vi var där 7.20 och var klara för att åka till Cloetta Center 9.30 När vi kom dit så fick vi reda på vad vi skulle ha på oss :) Jag beskriver lite mer under bilderna sen:)!! När vi var klara vid strax innan 11 så åkte jag hem och kollade 24, fixade lite med jobbet och tog en tupplur. Eftersom jag inte hann med, med att träna imorse så fick jag åka ner tidigare till hallen. 15.00 åkte jag ner till hallen för intervaller. Expressen kom och intervjuade 16.15 Sminket var fortarande på och svetten rann, så man var inte så stilig längre hahah. Expressen följde med laget under fysen som började 17.00 och sen på ispasset också!! Jätte roligt att de kom och hängde med oss idag :)! Bra för damhockeyn att få synas!


Got up early to go to the place where we were going to get our makeup and hair done. We had a photo shoot with 3 of the mens players this morning. It wasnt only me :) Kicki and Malin were with me! We were there 7.20 am and were done to go to Cloetta at 9.30 am. When we got there we got to see our outfits :) I will describe more under the pics later :)!! When we were done around 11 am, I went home and watched 24, did some work and had a nap. Because I didnt have time to do the workout this morning, I had to go to the rink earlier. 3 Pm I went to the rink and did my intervals. One of our biggest newspapers came and had an interview with me at 4.15 The makeup was still on, and I was sweating so I wasnt as pretty anymore hahah. The journalist followed us during our workout at 5 pm, and on th ice session as well! Really fun that they came and hung ut w us :)! Good for womens hockey!!

 

Here we found out what we all were going to be :) Här fick vi reda på vad vi skulle vara :)

Kicki, ute, outdoor

Malin, nyår, new years

Me, Jul, xmas


        


Malin New years


           


With Patrik Zackrisson


 


Kicki outdoor


           


With Mattias Bäckman


   


Me Christmas



         


With Christian Engstrand


                   


As soon as I have the original pictures I will have them here :) These were just from my phone!

Så fort jag får orginal bilderna så lägger jag upp dom här :)! dessa var från min mobil!




Skapa flashcards