Alla inlägg den 1 december 2012

Av Kim Martin - 1 december 2012 20:28

Kände mig trött imorse då jag vaknade...men antar att jag var utvilad nog eftersom jag vaknade av mig själv. Nu när jag skriver så måste jag tänka på min engelska...tydligen har den inte varit så bra på senaste :) Ooops!! Det har inte hänt så mycket idag...kollade på lite skidor på morgonen, gick på promenad, och jobbade lite. Måste göra en presentation som jag kan visa nya kunder. Idag hade vi match mot Munksund och vi vann med 4-2. Vi spelade riktigt bra idag så det var grymt skönt!! Nu ska jag skriva till några tjeckiska spelare. Jag jobbar nämligen för IIHF med att hjälpa det tjeckiska laget:) Om ni har några frågor till mig om vad som helst, så var inte rädd för att fråga. Jag svarar gärna :)


I was really tired this morningp...but I guess I must have got enough sleep. I have to focus on my english now because it havent been the greatest lately :) oops, and sorry :)! Hope you understand some at least ;)! Havent done much today...watch skiing this morning, went for a walk, and worked a little. I have to make a presentation that I can show to new customers. We had a game against Munksund today and we won 4-2. We played really good, so that was awesome!!! Now I am going to write to some Czech players. I work for IIHF as an ambassador for the Czech team :) If you have any question about anything, dont hesitate to ask!! I would love to answer :)

 

Who do you think is the cutest?? Vem tycker du är sötast? :)

 

1.

 

 

 

2. 

 

 

 

3. 

 


 


4. 



 

 

5. 

 

 

 



Ovido - Quiz & Flashcards