Alla inlägg den 4 december 2012

Av Kim Martin - 4 december 2012 21:44

Varje morgon då man vaknar så har det varit mer och mer snö!! Känns som att det kan bli en vit jul i år :) Men om 2 veckor åker jag till Jay, längtar så!!! Jag hoppas att de också kommer att ha en vit jul :)


Tyvärr så mådde jag inte så bra imorse då jag vaknade...vet inte om jag hade feber men kändes lite som det...testade att gå ut och göra några ärenden men kände mig inte speciellt pigg så när jag kom hem så somnade jag i 3 timmar. När jag vaknade kände jag mig mycket bättre och jag kunde åka till träningen. Vi körde cirkel träning idag och is. Jag har börjat att titta på House på kvällarna...det är verkligen intressant och bra! Gött att Sverige vann över Danmark i handboll också. Eftersom pappa är från Danmark så kan jag tracka honom lite nu :)


We have more and more snow for every day!!! Maybe we will have a white xmas this year :) In 2 weeks I am going to Jay, and I am soooo excited!! I hope they will have a white xmas too :)!


Unfortunately I didnt feel very good this morning when I woke up....it felt like I had a little fever but I am not sure....I tried to do some errands but I felt weak so when I got home I slept for 3 hours. When I woke up I felt a lot better so I could go to px. We had workout and ice. I have started to watch house now...and I think its really interesting and good! Sweden won over Denmark in handball today :) I will make sure to tell dad that because he is from Denmark :)

 

 

 

 

 

   

Ovido - Quiz & Flashcards