Direktlänk till inlägg 5 december 2012

Så proffsig jag ser ut :)

Av Kim Martin - 5 december 2012 21:26

Jag vaknade 7 imorse av att jag var super hungrig haha...gick upp åt och gick och la mig igen :) 8.30 vaknade jag igen och då var det bara att gå upp och ner till hallen för att köra intervaller innan jag skulle vara med och hjälpa till på HG (skol hockey). Allt tajmade verkligen idag...direkt efter HG så hade jag mitt andra jobb, där jag kör ut varor till en annan ishall. Det var lite problematiskt idag eftersom det hade snöat så mycket. En gång stod jag bara still en lång stund, innan jag äntligen lyckades slira mig ur. Tyvärr tog det lite längre tid än vad jag hade tänkt mig, så hann inte äta innan jag skulle iväg på lacrosse träning, och dessutom kom jag lite sent. Men det var grymt roligt att få testa på och det är lite annat tänk än hockey, men samtidigt mycket som är likt. Vill tacka Curtis så mycket som tog ledigt från jobbet för att lära mig ett och annat :) Tack snälla!! Efter träningen åkte jag hem en stund, åt lite mellanmål och passade på att titta lite på 24 :)! På kvällen var det dags för middag med gänget :)!!!! Nu måste jag ta hand om lite jobb mail innan sängen kallar!


I woke up at 7 this morning because I was really hungrig haha...got up ate, and went back to bed :) Had to wake up at 8.30 again so I would have time to do intervals before school hockey. I promised to help the goalie today. Directly after this I had my other job, where I drive goods to another rink. It was a little tricky today, because it has been snowing for days. One time I was stuck for a long time, but finally I made it. Unfortunatley this took a little longer today, so I didnt have time to eat and came a little late to my lacrosse px. But I had a lot of fun and its a little different than hockey, but at the same time they have a lot of things in common. I want to thank Curtis, who didnt go to work today, so he could help me out :) Thanks a lot!!! After px I went home, had a snack and watched 24 :)! In the evening I had dinner with the normal gang :)!!! Now I have to take care of some work email before going to bed!!

 


     


Ser jag inte proffsig ut?? hahah!!! Dont I look professional?? hahah!!


 


Fick låna den här, så jag kan träna lite :) Got to borrow this one so I can pc some :)


 


Kicki hade fixat ett litet julbord :) Tack så mycket!! Blir nog min enda i Sverige!

Kicki made this...xmas food :)! Thanks a lot! Might be my only xmas dinner in Sweden!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim Martin - 23 januari 2016 20:40

Lite bilder från dagens pass i lenhovda idag:) 2 ispass, ett fyspass och ett teori pass. 13 målvakter från 8 år till a-lag, bra skyttar och ledare som hjälpte till och ville lära sig. En mycket bra dag och bra organiserat av lenhovda! Vill din klubb...

Av Kim Martin - 17 januari 2016 19:48

Innan vi lämnade Kanada så hann vi med och besöka hockey hall of fame :) Resan hem blev lite försenat så tåget hem var tvunget att bokas om. Kom med mitt tåg bra men sen säger de att något har hänt precis utanför Norrköping så vi är tvungna att h...

Av Kim Martin - 16 januari 2016 05:55

Vilken dag och vilken känsla! Att fått vara med dessa tjejer och vårt ledarteam har varit en fantastiskt resa och vilket slut det blev. Sverige kom 3a och knep bronset i u18 VM. Så stolt att fått vara med:) Min underbara målvakts trio. Ni är alla g...

Av Kim Martin - 14 januari 2016 03:31

Ni som inte har hört om henne så är det en tjej som spelade för Boston. Olyckligtvis åkte hon in med huvudet in i sargen och har nu ingen känsle i benen, och bara en viss känsle i armar. Mycket tragiskt men häftigt att se att hon är så positiv och st...

Av Kim Martin - 13 januari 2016 04:01

Morgon träning, Pre game nap och sen vinst med 3-2 över Tjeckien i kvarten. Grymt spännande match! Imorgon är det spelledigt och sen väntas USA i semin. Efter matchen kollade vi lite video innan det var natti natti. I natt kan man sova gott :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards