Alla inlägg den 6 december 2012

Av Kim Martin - 6 december 2012 21:51

Sov tyvärr inte så bra idag heller, men hann tack och lov ta en power nap på 15 minuter under dagen och det gjorde susen :) Det var upp tidigt för företags hockey, och vi var inte så många som var där idag. Så vi körde straff stafett och i det andra målet stod våran klubb direktör Mike Helber...tacka gudarna för att jag vann, annars hade jag fått höra det resten av säsongen :) Efter gick vi som vanligt och åt, innan det var dags för mig att köra dagens fyspass. Sista torsdagen av detta fys schema, och snart kommer jag få ett nytt program. När jag var klar så var det dags att jobba. Min sista dag innan jag slängs ut på det riktiga provet och ta hand om allt själv. Ska bli väldigt spännande :) Det var en väldigt bra avslutning på min prövo tid då vi hade en liten kick off med alla som är inblandad i projektet. Vi samlades för ett möte, där vi gick igenom allt, vad som måste förbättras, ideer med mera. Sen var det dags för middag uppe i restaurangen och titta på LHC - Modo. Tyvärr var jag tvungen att gå från middagen och komma tillbaka till de sista 10 minutrarna av matchen. Mycket bra dag men nu är jag trött :) Sliter att jobba ;)


Unfortunately I didnt sleep good again, but thank god I had time to for a 15 min power nap during the day:) I had to get up early for the company hockey. We werent that many today, so we had this drill where there is a penelty shot and you have to keep going until you score. Our club director, Mike Helber was in the other net, so it was very important that I won. Otherwise he would have bugged me for the rest of the season :) After that it was the  usual breakfast, before I had to do my workout. It was the last Thursday on this workout scheduale, and soon I will get a new program. When I was done it was time to work. My last day with this guy and after xmas I will do everything by myself :) Exciting! We ended this with a great meeting, dinner and watched the mens game. I had to leave for px after eating fast and got back when it was 10 min left. A very good day but I am tired now :) Its tiring to work haha.

 

   

Ovido - Quiz & Flashcards