Alla inlägg den 17 december 2012

Av Kim Martin - 17 december 2012 22:00

Vaknade 5 imorse...kanske var jag så exalterad av att jag snart ska åka till Jay :) Men jag lyckades att somna om vid 7 igen och vaknade 9 för att fixa lite innan frissan. Slingade och klippte lite, och som vanligt så fixade min frisör till håret efter. Hon vill alltid göra mig lite fin :) efter det var det dags att åka till artro kliniken för röntgen på foten. Förhoppningsvis hittar det något, så jag kan bli av med det! När jag var klar där så gick jag ner på stan och shoppade lite. Hittade inte så mycket, men mycket viktigt att jag köpte godis till Jay och hans syrra :) Det var sjukt mycket folk ute, eller så är det jag som inte är van vid storstan längre ;) På kvällen kom Pierre och Sofia på middag! Alltid lika trevligt :) Sen var det bara att fixa med allt inför resan imorn bitti!!! Lång resa och får se om jag hinner skriva något inlägg imorn!


Woke up at 5 this morning....maybe I was too excited that I will see Jay soon :) But I managed to fall back asleep at 7 and woke up at 9, because I had to fix some stuff before the hair dresser. I did highlights and cut it a little. My hair dresser loves to fix my hair after we are done, so I got some curles today:) After that it was time to do a MRI on my foot. Hopefully it will show something, so I can get rid of it! When I was done, I went down town for some shopping. I didnt find much, but found what I had to buy....candy for Jay and his sister :) I am not sure if I can stand to live in Stockholm again....so many people hahah!! At night Pierre and Sofia came for dinner. Always fun to see them :) Then it was time to fix everything for the trip!!! The cab is picking me up at 4 am!! Will be a long trip so might not be able to write anything tomorrow!

Ovido - Quiz & Flashcards