Alla inlägg den 21 december 2012

Av Kim Martin - 21 december 2012 03:49

Vaknade och tittade på telefon för att se vad kl va...stod 9.. Och jag tänkte, Gud va mörkt d är för att vara 9! Går på toa, kommer tillbaka och jag känner mig lite trött...somnar om och vaknar någon timme/timmar senare och tittar på klockan på armen och den är 6.20 haha hade glömt att ställa om kl på mobilen och det är 5 timmars skillnad. Råkade väcka Jay också, oops :) senare på morgonen så var det junior matcher, Canada-Finland och USA-Sverige! Sen var d dags för mig att köra mina intervaller! Det var inte så kallt ute men på vissa ställen så var d mycket snö, men d gick bra:) på kvällen såg vi på Jays kusin då hon spelade!

Wokd up and checkad the clock on my phone and it said 9...and I was thinking, god how dark it is! Went to the bathroom, came back and was kinda tired still.. Fell asleep again and woke up an h or 2 later and checked the watched on my arm and it said 6.20 haha I forgot to changed the clock on the phone and it is 5 h difference. Woke jay up too, oops :) later that morning there were junior games, Canada-Finland and USA-Sweden! Then it was time to do my intervals! It wasn't that cold out but at some spots there was a lot of snow, but it went fine :) at night we watched jays cousin play!

Skapa flashcards