Alla inlägg den 22 december 2012

Av Kim Martin - 22 december 2012 01:17

Had a great morning, then me and jay went shopping w his grandma and ended the trip w a lunch:) when we got home I was so tired, so I was gonna take a short nap but it ended up being 2 h hahah oops! Guess I needed it:) now I just got back from a dinner and waiting to go and play some hockey:)

Hade en toppen morgon och sen åkte jag och Jay och shoppade med hans farmor som slutade med en lunch:) när vi kom hem igen så var jag så trött så jag tänkte att jag skulle ta en power nap men det slutade med en 2h lång hahah oops! Antar att jag behövde d:) vi kom precis tillbaka ifrån en middag och nu väntar vi på att åka och spela lite hockey:)

1. Have had a turtle named Matilda. Haft en sköldpadda som hette Matilda
2. Have a degree in marketing. Har en utbildning I marknadsföring.
3. Have had u surgery on both knees. Hr opererat båda knäna.
4. None of My parents are from Sweden (denmark and Åland). Ingen av mina föräldrar är ifrån Sverige (Danmark och Åland)
5. Won the championship in the US (college). Vann amerikansk mästerskapen (college)

Skapa flashcards