Alla inlägg under december 2012

Av Kim Martin - 2 december 2012 19:28

sov riktigt dåligt inatt...vaknade fler gånger sov oroligt! 5 imorse frågade jag Jay om golf bollar hahah. Vi hade en tidig match emot Modo idag så hann inte göra något på morgonen. Vi vann matchen med 3-1 så det var grymt skönt! Bra jobbat tjejer:) Efter matchen så åkte jag och köpte fika, meddans de andra cyklade och köpte mat. Det blev hemma gjorda hamburgare och adventsfika! Nu är jag hemma igen och är grymt trött! Väntar på att Jay ska jobba klart så vi kan skypa :) Hoppas alla har haft en grym helg!!


Slept really bad, and woke up a lot! At 5 am I asked Jay about golfballs hahah. We had an early game against Modo, so I didnt have much time to do anything in the morning. We won 3-1, so that was great! Good job girls :) After the game I went and got some goodies, while the other girls biked and bought food. We made home made burgers :) Now I am home again...really tired...but waiting for Jay to get done w work so we can skype, then it is good night :)

 

 

Alla hade vi våra egna uppgifter :) Malin hackade grönsaker, Myggan körde brödrosten.....och Kicki fixade köttet :) (gick inte att ladda upp hennes bild)

We all had our tasks :) Malin chopped vegetables, Myggan was incharge of the toaster...and Kicki the  meat:) (didnt work to upload the pic)

 

   

 

Not sure if this youtube clip will work on there....but if not go on youtube and search for Boo :) So cute!!!

Vet inte om detta youtube klipp funkar här...men om inte så gå till youtube och sök på Boo :) Såååå söt!! 



Av Kim Martin - 1 december 2012 20:28

Kände mig trött imorse då jag vaknade...men antar att jag var utvilad nog eftersom jag vaknade av mig själv. Nu när jag skriver så måste jag tänka på min engelska...tydligen har den inte varit så bra på senaste :) Ooops!! Det har inte hänt så mycket idag...kollade på lite skidor på morgonen, gick på promenad, och jobbade lite. Måste göra en presentation som jag kan visa nya kunder. Idag hade vi match mot Munksund och vi vann med 4-2. Vi spelade riktigt bra idag så det var grymt skönt!! Nu ska jag skriva till några tjeckiska spelare. Jag jobbar nämligen för IIHF med att hjälpa det tjeckiska laget:) Om ni har några frågor till mig om vad som helst, så var inte rädd för att fråga. Jag svarar gärna :)


I was really tired this morningp...but I guess I must have got enough sleep. I have to focus on my english now because it havent been the greatest lately :) oops, and sorry :)! Hope you understand some at least ;)! Havent done much today...watch skiing this morning, went for a walk, and worked a little. I have to make a presentation that I can show to new customers. We had a game against Munksund today and we won 4-2. We played really good, so that was awesome!!! Now I am going to write to some Czech players. I work for IIHF as an ambassador for the Czech team :) If you have any question about anything, dont hesitate to ask!! I would love to answer :)

 

Who do you think is the cutest?? Vem tycker du är sötast? :)

 

1.

 

 

 

2. 

 

 

 

3. 

 


 


4. 



 

 

5. 

 

 

 



Skapa flashcards