Direktlänk till inlägg 9 januari 2013

Spännande :)

Av Kim Martin - 9 januari 2013 21:46

Vaknde upp och gick ut och sprang intervaller med Asse. Var lite småhalt ute men det gick bra :) Idag hade vi 4x4 minuters intervaller! När vi var klara så gick jag hem och planerade inför jobbdagen. Innan det var dags att jobba så hade jag möte med chefen och även med en annan som ska hjälpa oss att designa skyltar. Jag kom på hur skylten ska vara men det är han som fixar allt :) Förhoppningsvis så kommer det att hjälpa försäljningen! Det är faktiskt ett roligt jobb och det funkar perfekt med träningen eftersom jag kan bestämma själv när jag vill jobba, så länge jag gör det jag ska :) När jag kom hem så såg jag sista avsnittet på 24, säsong 5! Gud så spännande!! På kvällen var det dags för träning. Först körde vi intervaller och sen styrka, innan det var dags för ispass i frysboxen :) vår tredje hall! Har fått goda nyheter idag men får vänta lite till, innan det är helt säkert! :) Fick precis en ultraljuds bild ifrån min bror på deras baby :) 28 feb är den planerad, samma dag som mig :) längtar!! Har en grym present till han/hon men kan inte visa en bild på den för då kommer dom att se. Så ni får också vänta:)!


Woke up and went for a run with Asse. It was kinda slippery outside, but we made it :) We did 4x4 minutes intervalls! After that I went home and planned my workday! Before I started working I had a meeting w my boss and a guy that is going to help us make commercial signs. I came up with how I want it to look but he is the one that makes it :) Hopefully it will help selling more! I really like the job and it works perfectly with my scheduale because I can decide whenever I want to work. As long as I do what I am supposed to do :) When I got home, I watched the last episode of season 5, 24! Sooo exciting :) At night we had px. First we did intervalls, then lifting and then ice. I have got great news today but you have to wait until I know for sure! :) just got a ultrasound pic from my brother and his wifes baby :) its due on 28th of february, same birthday as me :) Cant wait!!! I have a great gift for her/him but I cant show you because then they will see it. So you just  have to wait .)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim Martin - 23 januari 2016 20:40

Lite bilder från dagens pass i lenhovda idag:) 2 ispass, ett fyspass och ett teori pass. 13 målvakter från 8 år till a-lag, bra skyttar och ledare som hjälpte till och ville lära sig. En mycket bra dag och bra organiserat av lenhovda! Vill din klubb...

Av Kim Martin - 17 januari 2016 19:48

Innan vi lämnade Kanada så hann vi med och besöka hockey hall of fame :) Resan hem blev lite försenat så tåget hem var tvunget att bokas om. Kom med mitt tåg bra men sen säger de att något har hänt precis utanför Norrköping så vi är tvungna att h...

Av Kim Martin - 16 januari 2016 05:55

Vilken dag och vilken känsla! Att fått vara med dessa tjejer och vårt ledarteam har varit en fantastiskt resa och vilket slut det blev. Sverige kom 3a och knep bronset i u18 VM. Så stolt att fått vara med:) Min underbara målvakts trio. Ni är alla g...

Av Kim Martin - 14 januari 2016 03:31

Ni som inte har hört om henne så är det en tjej som spelade för Boston. Olyckligtvis åkte hon in med huvudet in i sargen och har nu ingen känsle i benen, och bara en viss känsle i armar. Mycket tragiskt men häftigt att se att hon är så positiv och st...

Av Kim Martin - 13 januari 2016 04:01

Morgon träning, Pre game nap och sen vinst med 3-2 över Tjeckien i kvarten. Grymt spännande match! Imorgon är det spelledigt och sen väntas USA i semin. Efter matchen kollade vi lite video innan det var natti natti. I natt kan man sova gott :) ...

Skapa flashcards