Direktlänk till inlägg 2 februari 2013

Win against Germany!

Av Kim Martin - 2 februari 2013 18:58

Idag har det varit full rulle. Kunde för det första verkligen inte sova igår. Jag var konstigt nog sjukt hungrig så att mitt i natten så gick jag ut i korridoren för att se om man kunde använda Kitti automaten haha men d gick ju inte. Men morgonen började med frukost och träning! Efter träningen hann vi tillbaka till rummen ett tag innan d var dags för lunch och match möte. Jag skulle inte stå idag men jag fick hoppa in då det blev straffar för att Valle gjorde illa sig:/ hoppas hon blir bra snart! Efter matchen hade vi bara middag och nu pratar jag med Jay innan d är kvällsfika! Har ingen aning om vad jag har gjort med handen men ser ut såhär nu haha!

I Couldn't sleep last night and I was really hungry in the middle of the night so I went to the vending machine to check of I could pay w my card but it didn't work haha. Other than that we had px in the morning and then lunch, game meeting and game against Germany. I didn't play but had to b in net for the shoot out cuz they goalie got hurt :/ hope she will b ok! After the game we had dinner and now I am talking to jay on Skype. We just have evening snack left for today! Did something to my hand but have no idea what:)

 
 
Ingen bild

lillan

2 februari 2013 19:23

Verkar som du blivit förbannad o lagt till någon ;-) snygga tröjor ni har. Har ni någon över så finns det en tokig chef funktionär i lhc dam som skulle kunna tänka sig en sådan :-)

Kim Martin

4 februari 2013 22:19

haha nja det är inte riktigt min stil :) tyvärr får vi inga! Men de kostar inte så mycket! Köpte precis 2 på förbundets hemsida :)

 
Ingen bild

lillan

5 februari 2013 22:51

Tack för tipset ska kolla in den :)

Kim Martin

10 februari 2013 09:00

Ingen fara :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kim Martin - 23 januari 2016 20:40

Lite bilder från dagens pass i lenhovda idag:) 2 ispass, ett fyspass och ett teori pass. 13 målvakter från 8 år till a-lag, bra skyttar och ledare som hjälpte till och ville lära sig. En mycket bra dag och bra organiserat av lenhovda! Vill din klubb...

Av Kim Martin - 17 januari 2016 19:48

Innan vi lämnade Kanada så hann vi med och besöka hockey hall of fame :) Resan hem blev lite försenat så tåget hem var tvunget att bokas om. Kom med mitt tåg bra men sen säger de att något har hänt precis utanför Norrköping så vi är tvungna att h...

Av Kim Martin - 16 januari 2016 05:55

Vilken dag och vilken känsla! Att fått vara med dessa tjejer och vårt ledarteam har varit en fantastiskt resa och vilket slut det blev. Sverige kom 3a och knep bronset i u18 VM. Så stolt att fått vara med:) Min underbara målvakts trio. Ni är alla g...

Av Kim Martin - 14 januari 2016 03:31

Ni som inte har hört om henne så är det en tjej som spelade för Boston. Olyckligtvis åkte hon in med huvudet in i sargen och har nu ingen känsle i benen, och bara en viss känsle i armar. Mycket tragiskt men häftigt att se att hon är så positiv och st...

Av Kim Martin - 13 januari 2016 04:01

Morgon träning, Pre game nap och sen vinst med 3-2 över Tjeckien i kvarten. Grymt spännande match! Imorgon är det spelledigt och sen väntas USA i semin. Efter matchen kollade vi lite video innan det var natti natti. I natt kan man sova gott :) ...

Skapa flashcards