Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Kim Martin - 5 februari 2013 22:07

skulle ha haft möte imorse men den blev flyttade till senare på dagen. Så jag och Kicka passade på att åka och handla lite mat. Vilket var ett måste eftersom det var tomt i kylen :)! när jag kom hem så kollade jag lite på 24 och tog det lungt innan jobb mötet. Skrev ett nytt kontrakt och förhöjd lön, så inte en dum dag :) Imorn så ska de nya reklam skyltarna va klara, spännande. Efter mötet hann jag hem och äta innan det var dags att åka tillbaka till hallen för fys och is. Kände mig inte alls pigg och tror att antingen så håller jag på att bli sjuk eller så är jag allmänt sliten. Så det blir en vilodag imorn! haha Idag ringde en kille och frågade om jag ville vara med på segway polo VM i Washington i sommar,  men tyvärr så är det samtidigt som bröllopet så det går inte! Jay bokade även lokalen idag som vi ska ha festen. Så nu är allt bokat :) Känns grymt bra!


Was supposed to have a meeting this morning but it got moved to after lunch. So me and Kicki went grocery shopping. I really had to go, cuz my fridge was empty :)! When I got home I watched some 24 and then it was time for the job meeting. I signed a new contract, and got a higher salary, so that wasnt too bad :) The new commercial signs are coming tomorrow, and I am very excited for that. After the meeting I went home to eat and then back to the rink for workout and ice. i felt really tired so either I am getting sick or it has just been a lot lately! So I am gonna rest tomorrow! haha today a guy called and asked if I want to play worlds in Segway polo in Washington this summer, but unfortunately it is at the same time as the wedding! Today Jay booked the hall were we are gonna have the party. So now everything is booked :) Feels great!!

Skapa flashcards