Alla inlägg den 10 februari 2013

Av Kim Martin - 10 februari 2013 19:50

Had an early game today. We played Brynäs and we won in a shoot out :)! We have the same points as Aik now (3rd) and Brynäs is 3 points ahead w 3 more games to play! After the game I cooled down w my best friend Angelica! I really miss her and unfortunately we only have time to see each other when we play against each other! Then some of us girls went to a restaurant to eat and watch Finland - Sweden. I left after the game but some of them stayed to watch some NHL. Nothing else is really going on tonight, Nice :) I am tired and have a headache so nothing sounds great to be :)


Vi hade en tidig match idag. Vi mötte Brynäs och vann på straffar :) vi har samma poäng som AIK nu (3a) och Brynäs är 3 poäng före med 3 mer matcher att spela! Efter matchen så joggade jag ner med min bästa kompis Angelica. Jag saknar henne och det är synd att vi inte hinner se varandra så mycket mer än då vi möter varandra! Sen gick jag och några lagkompisar och åt på en restaurang och såg Sverige - Finland. Jag åkte hem efter matchen men några tjejer stannade kvar och kollar på NHL. Det händer inte så mycket mer idag, skönt :) Jag är trött och har ont i huvudet så ingenting blir perfekt :)


Kolla in den här videon :) funkar det inte så gå in på min sida på FB och se Baby is fast asleep, until her favorite song comes on, eller sök på den på Youtube :)!


Checkout this video :) if it doesnt work go on my FB and see baby is fast asleep, until her favorite song comes on, or search on youtube :)




Av Kim Martin - 10 februari 2013 09:01













 

It was Jays birthday yesterday :)! 19 days older than me!! Love you lots my future man :)

Igår var det Jays födelsedag :)! han är 19 dagar äldre än mig!! Älskar dig min framtids man :)


 

När vi satt på Arlanda med Landslaget förra veckan så satt väldigt många och spelade detta spelet. Självklart så var man själv tvungen att ladda ner det och nu är jag besatt...tack så hemskt mycket ;) Candy crush!

Everyone in the national team were playing this game at the airport in Stockholm. So obviously I had to download it and now I am obsessed...thanks a lot ;) Candy crush!


 

Sjukt god, mumsigt :)! Måste testa!!

Really good, but I bet a lot of you north americans wont like it :)


 

Detta kan vara ens bästa vän ibland! Egen massage kan man säga men kanske inte riktigt en mys massage :) grymt bra efter träning och match!

This can be my best friend sometimes! You can say that you are giving yourself a massage, not really a soft and nice one :)! awesome after px and game!


 

Vi Fick lite tårta igår efter matchen :) Från Österrike! Gott :)

Got some cake yesterday after our game :)! from Austria! yum :)


Igår hade vi match mot Leksand vid lunch tid och vi vann. Riktigt skönt och viktig vinst eftersom serien är så jämn!! Efter matchen så åkte jag, Kicki och Malin hem till Lisa och sedan kom även Hanna. Kollade först på Sverige - Ryssland och sen på melodifestivalen. På matchen så gjorde Sveriges målvakt illa sig och var tvungen att bytas ut, så då fanns det ingen andra målvakt. Kommentatorerna sa att Malmös målvakt, Sjögren, hade kallats in och min bror är målvaktstränare för dom :) så ringde honom på en gång och kollade om det var sant och det var det. De intervjuade Sjögren och han sa att hans målvaktstränare Kristoffer Martin hade ringt honom och sagt att han skulle vara med. haha jag tycker att det var riktigt coolt :) Melodifestivalen var ju som vanligt lite som gott och blandat!! Mina favoriter var låt nummer 1 och 5!! 1 var sjukt bra på att dansa :) En super trevlig kväll!!!


We had a game against Leksand yesterday and it was really nice and important w a win because the league is so even!! After the game me, Kicki, Malin went to Lisa and Hanna also came later. We watched Sweden -Russia and then a song contest that we have in Sweden. The swedish goalie got hurt and had to leave the game so then they needed a second goalie so they called Malmös goalie Sjögren. They interwieved him in the intermission and he said that his goalie coach Kristoffer Martin called and told him about the situation. And if you dont know thats my brother :) I think that was super cool :)!! Overall a great night :)!!! 



Skapa flashcards