Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Kim Martin - 13 februari 2013 21:41

Vaknade tidigt, så varför inte åka och jobba direkt. Idag körde jag ända ut till Valdermasvik, ca 1.15h ifrån Linköping. Det var faktiskt rätt skönt att köra, man hinner tänka en del :) Sen var det dags att åka till Åtvidaberg och då var den närmsta vägen tvärs över, men när jag hade åkt ett tag så insåg jag att det kanske inte var den bästa hahah. Den var ganska kurvig och det var snö överallt eftersom ingen kör där! haha men alla stirrade och vinkade när man körde förbi så jag kände mig som en kändis i min lyxiga Chevrolet Nubira :)!! Efter jobbet så åkte jag hem och tog det lungt ett tag, åt lunch och såg på 24. Snart är det slut :/! Vid 4 tiden var det dags att gå ut och köra mina intervaller. Alltid skönt då man är klar! Sen var det träning med laget på kvällen. Senare än vanligt, och imorgon är det ännu senare!


Woke up early, so might as well work right away. I drove to Valdermarsvik today which is like 1.15h away from Linköping. Its kinda nice to drive something, you have to think about stuff:) Then it was time to drive to Åtvidaberg and the closest way was to drive across.  But after awhile i realized that it probably wasnt the best way hahah. The road was full of snow because no one drives there!! haha but everyone stared and waved when I drove by, so I felt lika famous person in my nice Chevrolet Nubira :)!! after work I went home and relaxed for a bit. I had lunch and watched 24, and then at 4 it was time to do my intervals. Always nice afterwards ! We have px w the team at night. We px later then normally, and tomorrow it will b even later!

 

Red and good looking after my run :)

Röd och fin efter lööpningen :)

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards