Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Kim Martin - 14 februari 2013 22:10

Först fyller jag bilen med en massa varor som jag plockar upp på hallen där LHC spelar!

First I am picking up all the stuff at the rink where LHC plays!


 

När jag kommer till den andra hallen så ställer jag allt på denna!

When I get to the other rink, I put everything on this!


 

sen lägger jag allt där det ska vara...

then I put everything where it should be...


 


Sen tar jag allt som ska slängas...

Then I take everything that I have to throw away...


 


och lägger det här i! :) Sen kör jag tillbaka :)

Then I put it here! :) Drive back and I am done :)

 


Annars har jag hunnit med företags hockey, fys, detta, mitt andra jobb med påsarna (var i Motala idag), jobb möte, och is. Glad alla hjärtans dag allihopa! För mig blev det bara en skype dejt, men jag hoppas att ni andra fick en riktig ;) Jay sa att jag hade fått en present, han hade köpt graviditets böcker :) Lung mamma och pappa det är  inte dags än ;) Tycker att det var jätte gulligt av honom!! Tack   


Other than that I had company hockey, workout, this, my other job w the bags (was in Motala today 1h away), work meeting, and ice. Happy valentines day everyone!! I only got a skyep date, but I hope you all got a real one ;) Jay got me a gift yesterday, prego books :) Relax mom and dad, not now ;) I think it was really cute of him!! Thanks   



Skapa flashcards