Alla inlägg den 21 februari 2013

Av Kim Martin - 21 februari 2013 20:59

Dagen började med företags hockey..när jag kom in i hallen så hörde jag grattis och tänkte vad nu då...men sen så visade det sig att de var en vecka för tidigt, jag fyller år nästa torsdag :) Men väldigt gulligt av dom ändå! ;) Sen hade vi frukost tillsammans som vanligt. Hann ner i gymmet innan jag skulle vara på is med dom söta barnen! En av dom hade ett så skönt namn, han hette Elvis. Jag tyckte det var riktigt coolt :) Undrar om föräldrarna är Elvis fans?! När jag var klar med alla ispass på sportlovs veckan så fixade jag lite med eventet som jag ska hålla i på lördag i Ikano huset, vilket är ett köpcenter i Linköping. Jag tror att jag har koll på allt :) Det visar sig väl haha! 


Started the day w company hockey. When I got to the rink they all said congrats and I was wondering why, but then i found out that they were a week too early. My birthday is next Thursday :) But very sweet of them :) after px we had breakfast together. I had time to do my workout before I had to be on the ice w the kids. One of them had the coolest name, Elvis. I wonder if his parents are Elvis fans?! When I was done w the hockey school, I fixed some w the event I am in charge of on Saturday at a mall here in Linköping. I think I have everything under control, but I guess we will find out haha :)



När jag kom hem så fixade jag lite, bland annat med alla papper som måste in inför bröllopet :)

When I came home, I took care of some stuff. One thing was to fill out this paper for the wedding :)


   


Sen tog jag min racer hoj in till stan (kors i taket :) använder nämligen bilen en del haha) gick på bio. Jag frågade Jay om han hade hört om filmen Ego, men det hade han inte och jag tyckte att det var väldigt konstigt för han har koll på de flesta. Men det visade sig sen att det var en svensk film hahah. Ooops :)


Then I took my racer bike downtown (which never happens, I like my car :)) to go to the movies. I asked Jay if he had heard of the movie Ego, but he hadnt. I thought that was weird because he usually up to date. But then when I got there I found out that it was a swedish one haha. Ooops :)


   


Igår hade vi våran sista seriematch och nu i slutändan så hamnade AIK, Brynäs och vi på samma poäng men vi hade sämre målskillnad så vi kom 4a. Så nu väntar vi på att se vilka vi får möta i kvarten, spännande :)


We had our last game before playoffs yesterday. AIK, Brynäs and us, all ended up w the same points but they had better goal average so we came 4th. Now we have to wait and see who we will play in the quarterfinal. Exiting :)

 

Ville passa på att önska våra svenska representater Modo, lycka till i Eurocupen :)!!

I also want to say good luck to Modo, who is gonna represent Sweden in the Euro cup :)!!


Skapa flashcards