Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Kim Martin - 26 februari 2013 20:35

haha här lurar jag och Danni, Katja med en prutt maskin 

Here we me and Danni are using a fart machine on Katja haha




 


       


En av våra hotell rum :)

One of our hotel rooms :)

 

 
 

Annars idag har det varit jobb med LHC kassen, jobb med 98orna, och jobb med att fixa lite med eventet jag hade i lördags. Sen imorse körde jag intervaller och det var riktigt tungt idag, och kallt!! brrr!! men en annars fin dag :) På kvällen åt jag grekiskt med myggan, kicki och Malin :) Pratade med mina föräldrar som sa att min brors fru har börjat få värkar så snart smäller det. Längtar!! Han skypa med min framtids man också!!   


I have been working w the LHC bag, goalie coach for the guys, and fixed some w the event I had Saturday. This morning I ran my intervals, and it felt really heavy,  and cold!! brrr!! At night me, Kicki, Malin and myggan went to a greek restaurant and had dinner. Really good!! I talked to my parents today and they said that my brohters wife has started to get contractions, so I guess it will happen soon :)! I also skyped w my future man!!   


Skapa flashcards