Alla inlägg den 27 februari 2013

Av Kim Martin - 27 februari 2013 20:50

4 i natt vaknade jag upp av ett väldigt roligt sms. Jag hade blivit faster till en liten tjej. Leonie ska hon heta :)! jätte fint och jag längtar tills att få se henne! Ett jätte grattis till min kära bror och Nathalie!!! Annars var jag tränare på HG imorse, jobbade lite med LHC kassen och sen såg jag en sjukgymnast för att kolla till kroppen :) Efter det så hade vi tidig träning idag med först intervaller och sen is. Sen gjorde jag dagens goda gärning genom att hjälpa på Dam junior träning. Nu är jag äntligen hemma och har fått i mig lite mat. Blir nog en tidig kväll, ikväll!!


I woke up 4 am by a text message from my brother, and it said that I have become a aunty :) So much fun!! Its a little girl named Leonie :) I cant wait to see her!! Congrats to my brother and Nathalie!! Other than that I was coaching at the school hockey, worked w the bag and went to a physio to do a checkup on my body :)! After that we had early px w the team. First we did intervalls and then we had ice. After px I helped out at the junior px, for a bit. Now I am finally home, and had got some food in my belly. I think it will be a early night, tonight!!!

 

Skapa flashcards