Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Kim Martin - 28 februari 2013 21:56

ett år äldre och ett år visare, eller vad är det man säger?!:) kanske också ett år äldre och fler krämpor hahah :) Jag måste ju säga att jag känner mig inte som 27, utan närmare som 20 kanske, i sättet då :)....folk som spelade med mig som 14 åring i landslaget tror ju fortfarande att jag är 14 :) nej men nu betalar jag faktiskt mina egna räkningar, har ett jobb och egen lägenhet...det kanske var på tiden :) .... Men pengarna till räkningar är inte mina, jobbet är inte ens halv tid och lägenheten är inte min hahahha :) Idag har det inte hänt så mycket mer än träning, jobb, träning, träning. Låter som en vanlig dag ;) Det blir lite firande i helgen istället!


One year older, and one year wiser, or what do you say?! :) Maybe one year older and your body hurts more hahah :) I have to say that I dont feel like 27, maybe more around 20, in the mind not body :)....people I played w in the national team when I was 14, still thinks I am 14 :) no but now I am paying my own bills, have a job and my own apartment...finally :)...but the money I pay the bills w are not mine, my job is only part time, and the apartment isnt even mine hahahha:) Nothing too exciting have happen today. Px, work, px, px...like a normal day :) We will have some celebration this weekend instead!

 

En dikt från en man på företags hockeyn :) 

Idag vår lilla Kim fyller år

och här gratualtionerna får 

För hon är go liten brutta

Som gillar att på oss gubbar putta

När vi kommer nära hennes bur

Ja då blir hon riktigt sur

En smäll på vaden man åker på

Så man på rören inte kan stå

Men idag när man på isen låg

Vi uppåt på henne vi såg

Och ropade Kim, Kim du är bra

Du fyller år idag, hurra hurra

 

hahah tack :):)


Nu när jag är lite äldre så tänkte jag ta upp mig kaffe drickande igen. Eftersom jag inte har druckit på länge, så är jag tillbaka på ruta ett hahaha

Now when I am older I was thinking that I should start drinking some coffee again. But because I havent had some in awhile, I have to start all over again hahah

 

Åt lunch på hallen idag och såg A-laget träna!

Had lunch at the rink today and watched the mens team play!


 



Skapa flashcards