Alla inlägg den 16 juni 2013

Pic

Av Kim Martin - 16 juni 2013 21:20

Av Kim Martin - 16 juni 2013 21:18

Helgen började lite dåligt. Gick på en lite för lång promenad lördags morse och d känns fortfarande inte bra. Färhoppningsvis känns d bättre imorn!! Men annars har helgen varit kanon. Solade efter promenaden och sen vid 5 hämtade jag Jay, hans pappa och morbror från ett möte d var på. Nästa helg ska d på sin årliga Jimmy buffett konsert:) körde oss alla till deras landställe. På vägen dit såg vi 2 älgar och 2 rådjur. En av älgarna stod mitt i vägen!! Inte ofta man ser älgar, inte jag i alla fall. antar inte jay heller för efter den första han sa d är lungt nu, jag har inte ens sett 2 älgar här i mitt liv haha. Vi kom precis hem igen. Snart är d dags för grillning:)

The weekend Didnt start of good. I walked for too long, and its still not feeling good. Hopefully it will feel better tomorrow. Other than that the weekend have been great. After my walk, I tanned and then at 5 I went and picked up jay, his dad, and uncle. They had a meeting about their yearly jimmy Buffett concert. After that I drove us all to their cottage. On the way we saw 2 moose and 2 deer, crazy! Not very often you see moose, not me at least. And I guess not jay either because after the first he said, you are fine now, I haven't even seen 2 in my lifetime haha. We just got home, and we will BBQ soon:)

Ovido - Quiz & Flashcards