Alla inlägg den 19 juli 2013

Av Kim Martin - 19 juli 2013 19:35

Jag och Jay har fått en ny lägenhet. En 2a på 58 kvadrat. Så fort jag kommer tillbaka till Linköping så är d raka vägen till Ikea och köpa nytt!! Ska bli super roligt att äntligen köpa nytt och göra det vårt!! Längtar :) annars så var det riktigt tungt på träningen idag, speciellt på trapp maskinen. Förstår inte hur jag pallar med den eftersom jag hatar trappor hahah!! Men d är den som funkar bäst med foten! Vill hem och se vad dr Drugge säger. Jag hoppas såklart på att kunna gå på is snart ;) men jag har en massa roliga saker som närmar sig. Tisdag kväll/natt kommer mamma, pappa och brudarna. Sen smäller d på lördag :):) sen flyger jag hem 6e och landar 7! Så inte så många dagar kvar här över pölen. Hoppas på att Jay också kan flyga över snart

Me and Jay have got a new apartment back home in Sweden. As soon as I get back to linköping, i am driving right to Ikea to buy new furniture!! I am super excited to finally buy new stuff and make it ours!!! Can't wait:) other than that it was a tough day at the gym. Especially the stairmaster. I don't know why I am doing it because I hate stairs hahah!! But it's the best one for m foot! I want to go home and see what the dr says. I am hoping he will say that I can go on the ice soon ;) but a lot of fun things wil happen before that. On Tuesday night my parents and the girls are coming. And Saturday is the day:):) then I am going home 6th and arrive 7th! So I don't have that many days left over here. Hopefully jay can come t Sweden soon too!

Ovido - Quiz & Flashcards