Alla inlägg den 23 mars 2014

Av Kim Martin - 23 mars 2014 11:21

Igår blev det ännu en kanon dag. Mycket firande men man får passa på för sen kommer en ny säsong där folk förväntar att vi gör lika bra. Om några veckor kommer jag bestämma mig hur jag kommer att göra nästa säsong :)

Dagen började med en hyllning  på gränden. Grymt roligt att så många kom!! 


Another great day yesterday, with a lot of celebration :) Better celebraate hard now cuz soon there will be a new season, and people will expect us to as good. In a few weeks I will decide what I am gonna do :) The day started at a mall. So mcuh fun that so many showed up!!


         


Sen blev vi bjudna på middag av kommunen! Super trevligt och tack så jätte mycket för en jätte fin middag, talen, blommor och gåvor :) Så himla roligt att man känner sig uppskattad. Linköping är en kanon stad och en toppen förening. En stad jag kan tänka mig att bo i föralltid!!


After that we got invited to a dinner w the community. Very nice and thanks a lot for a great dinner, all the speeches, flowers and gifts :) Feels great to feel appreciated, and thats all because of you. Linköping is a great city and the club is awesome. A city I can call home!!


   


Lite bilder från tidigare dagar!

Some pics from the days before!


     

So proud to be named the best goalie in the league, but I couldnt have done it without my team. 

Så himla stolt att få utmärkelsen bästa målvakt i riksserien, men utan mitt lag hade jag inte lyckats på samma sätt. 


   

Nu i efterhand känns det hemskt att vi aldrig kommer att bli samma lag igen. Jag hoppas verkligen att dom flesta stannar för jag älskar verkligen detta laget. Så grymma tjejer som sprider glädje varje dag. Den bästa motivations källan!! (får se om jag fortsätter :))


Now when most of the celebration is over, I am starting to feel sad because I know it will never be the same team again. I really hope that most of the players will stay beause I really love this team. The girls are amazing and they make it easy to go to px everyday. They are a big reason to way I might keep playing. 


Ovido - Quiz & Flashcards