Alla inlägg den 2 april 2014

Av Kim Martin - 2 april 2014 21:39

Idag var jag ute och joggade igen, kände lite mer i foten denna gången men ändå helt ok. Men tror inte att d kommer att gå hela sommaren. Men hoppas:) sen för några veckor sen blev jag och Asse förfrågade att vara med på manges dag (Spelar golf), som är en välgörenhets dag för att samla in till barndiabetesfonden och Ronald McDonalds hus i Linköping. Lät väldigt intressant men jag sa att jag inte hade ett grönt kort. Men så idag gick jag och Asse på våran första kurs dag för att ta grönt kort:) Jay fick också haka på. Jätte roligt och super trevliga på landerys golfklubb!! På kvällen var vi på LHCs match mot Skellefteå men gick efter andra då d stod 6-2 till Skellefteå! Imorgon åker vi till Sthlm:)

This morning i went for a jog. I felt a little more in My foot, but not anything crazy! But I don't think I can run like this the whole summer, but hopefully:) a couple a weeks ago me and jenni got asked to join "manges dag", which is a fundraiser put on by manges, the captain in the men's team to help kids w diabetes and for the Ronald McDonald house in Linköping. I told them that i dont have a Green card, and you need to have it when you play in Sweden. So today me and jenni went for our first day to get it, and Jay tagged along:) really fun and great people working at landerys golf club. At night we went and watched the men's team play Skellefteå but left after the second, cuz they were down 6-2. Going to Stockholm tonorrow!

Tack så mycket stable 26 för mina nya strumpor :)

Thanks a LOT stable 26 for My new socks :)

Skapa flashcards