Alla inlägg den 8 april 2014

Av Kim Martin - 8 april 2014 22:03

Nu är det fler som har hört av sig om min målvaktsskola trots att den är full. Vill så gärna att alla ska få vara med, så funderar på om jag ska ha en vecka till. Men vi får se :) Annars har jag jobbat med kassarna idag och det var faktiskt en bra dag på jobbet. Sen så hade vi vår andra samling för att ta grönt kortet. Jätte roligt och förhoppningsvis är det bra väder så vi kan vara ute nästa gång! På eftermiddagen var det dags att köra mitt första styrke pass, och såklart blev det ben. Får se om jag kan gå på toa imorgon hahah. Skönt att komma igång lite i alla fall. Vendela, min målvaktkollega frågade mig om jag kunde fixa ett fys program och sjävklart kunde jag det. Nu får vi se om jag själv pallar med det haha. Så roligt att se unga spelare verkligen vilja komma någon vart och göra allt för att bli bättre. På kvällen kom kicki, Malin och Myggan förbi. Grymt roligt att hänga lite med dom igen!!


Now there are more goalies that have asked about my goalie school even though its full. I really want everyone to join so maybe I will have another week. We will see :) Other than that I worked w the bags today, and it was actually a pretty good day. After that we met for the second time with the golf course. Really fun and hopefully we can be outside next time! In the afternoon it was time for my first lifting session, and of course it was legs. We will see if I can sit down on the toilet tomorrow haha. But really nice to start again! Vendela who is the other goalie in my club team, asked me to give her a workout program for the summer. So I did..Now we will see if I will manage to follow it haha. Its really fun to see young players want to give their everything to become better!!


Ändrat om lite i vardags rummet :) changed the livingroom a little :)

 

Jay orkade inte med kroken som satt på väggen så han valde att sätta upp denna tavlan haha

Jay coudltn handle the empty hanger on the wall, so he decided to put this one up haha


 

We were gonna by another glas case but they were sold out, so now all the prices are just laying there

Skulle köpa ett till vitrinskåp men det var slut sålt på Ikea, så nu ligger alla priser överallt haha

     

Bauer tycker att det är gott med morötter :)

Bauer likes carrots :)


  

Skapa flashcards