Alla inlägg den 14 april 2014

Av Kim Martin - 14 april 2014 21:24

Känts som att det har varit en lång dag! Men samtidigt mycket bra:) först var jag och Bauer ute på promenad. Kom hem åt frukost, som jag tycker är den bästa måltiden på dygnet:) efter 1-2 h så gick jag ut och joggade Innan jag skulle åka till hallen för att coacha 99orna lite. Efter träningen var det tänkt att jag skulle jobba men så blev det inte för de hade inte fått in kassarna. Så istället åkte jag och Bauer till hundhagen! Jätte mysigt att vara där då solen skiner och man man skratta åt alla tokiga hundar. Hann hem ett tag innan jag och Asse åkte och var med på topp 100 event, som innehöll en massa nya och roliga lekar och sen avslutades med middag. Jätte roligt att få träffa så många nya människor och även då vi sög på lekarna så hade vi kul :)

Skapa flashcards