Alla inlägg den 23 april 2014

Av Kim Martin - 23 april 2014 22:08

Nu är det klart att jag har fått jobb på LHC på marknads sidan:) i sommar ska jag sälja en massa, eller förhoppningsvis sälja:) super kul och väldigt inspirerande, trots att d har varit väldigt mycket påsistone med möten och allt. Så idag var jag tvungen att gå upp och träna 6.30 sen på Mjölby skola 8.45-14 sen möte 15-16.15 sen möte angående damhockey utveckling i Linköping 18-20. Så det har varit en väldigt busy day och det kommer att bli ganska mycket imorgon också!! Kul att äntligen få ett jobb och speciellt på ett ställe som LHC. Kanon klubb och skön oxh bra stämning på kontoret där jag har gått oxh snackat skit innan!!

Short in English. Have got a Job at the marketing side in LHC, Linköping hockey club. This Summer it Will b a LOT of selling, hopefully haha. But really fun and exciting!! Very busy days w meeting and such right now!! In the afternoon i had a meeting about womens hockey. I am Also involved on developing womens hockey in Linköping :) lots going on now!

Idag var jag och jenni i Mjölby oxh höll föredrag för 4 olika klasser i 45 min, för åk7. Det var roligt och det verkade som att en del var intresserad i alla fall :)

Jenni and i were guest speaking at a school today 4x45 min. Tough but fun!!:)

Skapa flashcards