Alla inlägg den 3 juni 2014

Av Kim Martin - 3 juni 2014 21:47

6.15 ringde väckar klockan och det var dags att röra sig mot Health care för 60 minuters kondition med Asse och mille. Man var inte så trött då men det blev värre efter lunch haha. Idag åkte jag och lämnade in allt som ska tryckas inför kim martin goalie Academy. Jätte spännande att se hur det kommer att se ut! På eftermiddagen var det träning med tjejerna. Lite sprinter och sen innebandy. Jag håller på att kolla på att göra en hemsida för kim martin goalie Academy och tror att jag har hittat en som kan hjälpa mig :) mer om det senare! Imorgon ska jag spela välgörenhets golf. Kan berätta mer imorgon:)


The alarm went off at 6.15 and at 6.30 i Met Asse and mille at the gym for 60 min conditioning. I wasnt that tired then but got worse after lunch haha. Today i went to the Screen printing place thats gonna put My kim martin goalie Academy logo on all My clothing. I am really excited to See how its gonna end up. In the afternoon we worked out w the team, sprints and floorball. I am interested in having a website for the kim martin goalie Academy so today i found a Guy that might be able to help me:) more about that later! Tomorrow i am gonna play charity golf. I Will tell you more about it tomorrow :)

Ovido - Quiz & Flashcards