Alla inlägg under juni 2014

Av Kim Martin - 22 juni 2014 21:53

Home again after a great weekend at Åland, and My families cottage. This weekend Sweden celebrated Midsummer, which is a very big Holiday here!! Look it up :) we had a very relaxing One, compared to a LOT of other people haha. We watched a lot of the World Cup in soccer, BBQ, and just relaxed.

A big announcement!!:):)

Finally joa and Angelica gave birth to a little baby girl!! I am so excited for them and i cant wait to See the whole family. Wish you all the best <3

Tonorrow we have camp w the National team. Its gonna b interesting to go on the ice again haha :)

Av Kim Martin - 19 juni 2014 18:54

Missa inte kim martin goalie Academy på livearena.se:) får se om jag är tillräckligt teknisk för att d ska funka haha!! nu är vi påväg till Åland för att fira midsommar. Ska bli jätte mysigt att få vara med familjen! Ha en toppen helg och glad midsommar!:)

Av Kim Martin - 18 juni 2014 19:51

Idag blev det verkligen en heldag med jobb och en massa annat. Först var det så klart jobb, där det kändes som att det blev väldigt mycket gjort idag. Måste säga att jag stor trivs att jobba med klubben och med alla mina medarbetare. Gillar mitt kontor också ;) På lunchen var jag med på en tävling tillsammans med Corren, där alla elitidrotter i Linköping skickar en spelare. Så det var en spelare ifrån volleyboll, dam fotboll. herr fotboll, herr hockey, innebandy och jag. 


Vi körde Varpa. Jag har testat det en gång på Gotland, och den gången måste ha hjälpt för jag vann hela skiten :) Det var jätte roligt att få testa på och träffa alla. 


 

  

http://sv.wikipedia.org/wiki/Varpa_(spel)


 


Sen var det iväg och köra LHC kassen, och det såldes en del i alla fall. Kul :)


Direkt ifrån jobbet gick jag ner i gymet i stångebroishall. Lite explosiv styrka innan vi gick på is. Vi har landslagsläger i Norrtälje mån-tor efter midsommar. Så kände att det kunde vara bra att köra ett ispass innan i alla fall. Trots att det kändes som att vi körde vattenpolo (stängt av aggregatet ett tag) så kändes det ändå ganska bra. Det var roligt att vara på lite. Annars brukar jag gärna slippa isen under sommaren. 


Blir att packa ikväll då vi åker till Åland imorgon för att fira midsommar. Ni som inte visste så är min mamma ifrån Åland! Kan ni gissa vart min pappa är ifrån?:)




Av Kim Martin - 17 juni 2014 21:02

Bauer väckte mig 5.40 imorse. Va tusan! men då tänkte jag det är väl lika bra att gå upp och köra min långkondition så blir det klart :) 


Bauer woke me up at 5.40 AM. What the..:) oh well he is just a puppy! :) But then i was thinking I might as well get and do my long conditioning workout. Nice to be done early!! :)


 


Bauer tyckte att det var spännande med Tennis :)

 

Jag är väldigt glad och stolt att få presentera mina sponsorer till Kim Martín goalie academy :)! I am Very happy and proud to present the sponsors for Kim Martín Goalie Academy :)


   


       Naturens egen sportdryck

 

 


Tack till Reebok och CCM som gav mig bra priser!!

   

 


Tack till LHC som jag har Kim Martín Goalie Academy med!!

 

 

 

 

GLÖM inte att följa Kim Martín Goalie Academy på

Twitter: @kmga30

Instagram: Kimmartingoalieacademy

Facebook: Kim Martín Goalie Academy

Hemsida är på g :) Website is on its way:)

Av Kim Martin - 16 juni 2014 21:04


Bauer tog Jays plats igår innan Jay kom och la sig :) Bauer stole Jays spot yesterday before he went to bed :)

 

Fick ett kontor idag :)


Got my own office today.



efter träningen gick vi ut och åt på Legends!! grymt gott!


After workout we went and ate at Legends. Delicious!!

    




Av Kim Martin - 15 juni 2014 21:43

Inte gjort så mycket idag än att spela golf, men Gud va trött jag är nu haha. Alla som säger att golf inte är en sport vet nog inte vad dom pratar om. Jag är så trött, och va mentalt stark man måste vara!! En sport som kan vara grymt rolig om d går bra men samtidigt så otroligt frustrerande om det inte gör det. Jag är riktigt imponerad av alla som är duktiga för det rätt inte lätt! En eloge till er:)

Havent Done Much today, just golfed. But wow i am tired haha!! I guess you have to focus for many hours and its tough mentally. Golf can b really fun but at the same time when it goes bad very frustrating! I am very impressed by everyone thats good Cuz its not an Easy game!!

Mys varje morgon :):)

Av Kim Martin - 14 juni 2014 21:48

Idag blev det en del arbete med hockey skolan. Fixade lite med planering och så vidare. Skönt att känna att man har allt under kontroll. Vet inte Om jag har sagt det men några jobbar med att fixa en hemsida för kim marti'n goalie Academy :) jätte kul och ska bli spännande att se hur den blir. Sen joggade jag oxh Jay till hallen, där jag körde step maskinen oxh Jay styrka innan vi joggade hem igen. Ännu en lång kondition avcheckad!:) på kvällen kom mille oxh anna över för middag oxh film. Mysig kväll! Får se om man orkar stanna upp och kolla lite fotboll! Igår stannade jag uppe tills stanley cup finalen började men somnade efter 5 min, hahaha lönt!!

Av Kim Martin - 13 juni 2014 20:43

Imorse var det tungt att gå upp kl 6 och köra mitt långkonditions pass på 75 minuter. Men skönt att ha det gjort :) Efter det var det tillbaka till jobbet, efter ha missat några arbtesdagar på grund av vår lilla bilsemester. Skönt att vara tillbaka till en vanlig vardag trots att vi hade det kanon. Men som man brukar säga, "borta bra, hemma bäst"! en rolig dag på jobbet idag, och det märktes att det var student tider då det inte var så många som svarade då man ringde haha. Sen hade jag och Asse lunch med Hanna, Lowa och Lisa. Super roligt att se dom igen, och heja Lisa som ska köra vättern rundan. Grymt starkt!! Mjuka upp baken ordentligt :) På eftermiddagen var det träning med tjejerna. Hopp och innebandy. Svettades som en gris på innbandyn, men grymt roligt var det. Nu har jag och Jay precis haft Taco kväll, och vi ska kolla lite fotboll och sen försöka stanna uppe för att se Stanley cup. Får se hur det går, men jag ska kämpa :) Ha en trevlig fredag alla!!

Skapa flashcards