Alla inlägg den 26 juli 2014

Av Kim Martin - 26 juli 2014 20:48

Idag åkte vi till Söderköping som är ca 40-50 min ifrån Linköping. Där hade vi hört att det finns en kanon gott glass ställe så det var vi ju tvugna att testa. Jay beställde en hink med glass :)

 

Today we went to Söderköping, which is like 40-50 min from Linköping. People had told us that they have a great ice cream place, so we just had to try it :) Jay got a bucket w ice cream :)

 

 

och jag detta!! Mumsigt, men jag blev mätt efter mjukglassen och en del av den ena glass kulan haha

 

And I got this!! So good, but I got full after less than half :)

 

       

 

till och med Bauer fick sin egna glass!!

 

even Bauer got some ice cream!!

 

     

 

På vägen hem bestämde vi oss att stanna på ett badställe. Där hade vi simlektion med Bauer och såhär såg det ut i slutet :)

 

On the way home we decided to stop and take a swim. We had some swimming lessons for Bauer, and this is how good he did in the end :)

 


  När vi kom hem passade jag på att köpa nya träningsskor!!

 

When we got home, I bought some new workout shoes!!


 

Ovido - Quiz & Flashcards