Alla inlägg under september 2014

Av Kim Martin - 22 september 2014 22:42

Heldag på hallen. Jobb imorse, sen hg med tjejerna, skönt att komma igång lite på morgonen. Sen jobb igen...hann hem ett tag innan det var tillbaka till hallen för att välkomna mina kunder och ta med dom upp till logerna. Sen sadlade jag om för att sälja 50/50 lotter med laget. Hann se ca 8 min av matchen, sälja lite till sen iväg till stångebrohallen för att köra fys och is. Av isen 21.40 Lång dag och ska tillbaka på isen 7.30 imorgon, men måste slappa lite innan jag kan somna. Liknande dag imorgon...

Av Kim Martin - 21 september 2014 20:28

Idag mötte vi Brynäs och det var serie debut för mig. Alltid skönt att få göra sin match och komma in i säsongen. Vi vann med 5-1 och nästa helg är det dags för första borta matchen och såklart åker vi till den längsta! Enda upp till Piteå. Lär fixa en hel del filmer ;) men ska bli riktigt roligt ändå!! På em idag var det ett kim martin goalie Academy mv pass. Grymt roligt var det och tiden går så fort. Det är så roligt att se unga målvakter vilja bli bättre och utvecklas. Jag är alldeles lyrisk då jag är på isen med dom:)

Av Kim Martin - 20 september 2014 21:37

Idag blev det vinst med 11-0 mot nykomlingarna sde. De hade det lite kämpigt men jag måste ge en eloge till att det inte slog en massa icing och att det krigade in i det allra sista. Också en stor eloge till Lovisa Berntsson i sde målet som fick mota hela 93 skott! Kära nån!! Det var första matchen för dom i riksserien och man måste låta dom få lite tid till anpassa sig. Kul att se att alla våra nykomlingar fick göra mål och att poäng drottning dempa går in och visar vad hon går för. Hon gör så många så det är omöjligt att hålla koll. Imorgon blir det lite tuffare match! Så nu blir det att sova och ladda :)

Av Kim Martin - 19 september 2014 20:43

Imorgon är det dags för seriepremiär :)


Här har ni chansen att följa oss alla!


http://riksserien.se/


http://www.swehockey.se/


Grymt roligt att köra igång och ett stort lycka till, till alla! :)

Av Kim Martin - 18 september 2014 21:34

Vilken stress dag det blev idag på min lediga dag haha men får skylla mig själv lite. Men dagen började med is pass med företags hockeyn 7.30 sen var det jobb fram till 12. Hem för att vara lite med Bauer, och käka lunch. Men innan jag hann blinka var det tillbaka till hallen för att coacha. Iväg till brodyrkonsult direkt efter det för att hämta loggor, tillbaka till hallen för att lämna dom till vår gamla Ass tränares föräldrar som ska hjälpa till att sy på
Dom. Ett stort tack till er!! Sen iväg snabbt för att lämna av Bauer till Urban med familj. Jätte tack till er också:) sen var det dags för golf! Sänkte mig idag :) men det var mörkt sista 3 hålen haha men vi hittade bollarna ändå. Tillbaka till Urban för Att hämta Bauer och sen hem. Precis hunnit äta lite mat och kl är 21.30 Redo för att sova :)

Late golf today, but i did lower My handicap :):)

Other than that its been a very stressful day. W work, playing etc. Too tired to write everything in English:)

Av Kim Martin - 17 september 2014 20:28

Idag var det upptaktsträff för oss i riksserien. Alla lagen tog med sina kaptener och tränare. Som jag förstod det och som det såg ut som så var det ganska många journalister, mer än det brukar vara. Det är ju helt fantastikt :) grymt roligt. För några år sedan fanns det inte ens upptaktsträff och skulle det ha funnits så skulle inte någon journalist vara där. Jag har fått uppleva en hel del presskonferenser med 1 eller max 2 journalister på. Damhockeyn går framåt!!!


Ny logga och ny buckla :)



 



Fick också reda på att vi ska få en ny bil vecka 46 då det blev lite fel i beställningen. Men förhoppnisgvis blir det rätt den här gången :)


Found out that we are getting our new car week 46, and hopefully everything will be right this time :)


Kan berätta en liten rolig grej. Jag håller på att diskutera med några angående att göra en klädeskollektion för Kim Martín Goalie Academy. Förhoppningsvis vet jag ännu mer snart :)


I am in talks w a company to make a clothing collection for Kim Martin Goalie Academy. Hopefully I will know more soon :)


Linköping bor, köp LHC/LFC kassen och ha chansen att vinna fin-fina priser. Finns i utvalda butiker!!


Av Kim Martin - 16 september 2014 21:57

Ni måste se den här videon. Så sjukt bra!!

Gotta see this video. Its amazaing!!


https://www.youtube.com/watch?v=iNmc6ROVkG4



En annan favorit mellanmål :)

Another favorite snack. 


 

Av Kim Martin - 15 september 2014 21:17

Hann hem och se sista perioden mellan LHC-dif. Står 2-1 med 3 min kvar. Håll ut!!

Måste också ge en stor eloge till sara Grahn som gjorde en stabil insats då hon stod sista perioden med Brynäs j20 mot Mora. Grymt roligt!! ??

Nu är loggan på också!:)

Kvällsfika!! Så himla gott!:) lärde mig att äta detta då jag bodde i USA.

Ovido - Quiz & Flashcards