Alla inlägg under september 2014

Av Kim Martin - 14 september 2014 18:57

This is how tired Bauer was at the teamactivity today :)

Yesterday was about team bonding and having fun. Today was more Group discussions. Not as fun but something thats very important to do. Overall a great weekend!!

New pillow!:)

Till salu!! Är någon intresserad så är det bara att höra av er. En Chevrolet nubira 06a. Gått runt ca 10 000 mil.

Kim_martin86@hotmail.com

Av Kim Martin - 13 september 2014 20:45

Bauer tog sov morgon imorse!:)

Lagaktiviteter i helgen och övernattning på yxnero!

Grymt bra dag, med ett härligt gäng! Best team ever!! Ni gör att jag orkar fortsätta???

Av Kim Martin - 12 september 2014 22:45

Idag ringde Kvällsposten mig och frågade om valet. Pinsamt nog så kan jag inte mkt alls. Tur jag har någon dag att läsa på:)

Var tvungen att lägga upp ännu en bild på vår nya bil;)

Denna kommer numera att bli såld. Så är d någon som är intresserad så hör gärna av er!:)

Bauer hängde med Sina kompisar idag!:) ett stort tack återigen till Texas med familj som alltid ställer upp i vått och tort.

De gav oss också denna. Så roligt att Bauer och Texas är bästa vänner!:)

Av Kim Martin - 11 september 2014 21:35

Went and got our new car today :) some stuff were missing inside the car, like Cruise control and such but i still love it!! The salesman was super nice and apologized for the mistakes so we might get a new One. I know it sounds weird when i still say that i think they have good service at Engströms but WHO Doesnt make mistakes? As long as you admit them and make up for them. Might not have been him either, could have been the ones Making it.

You even get a cake when you buy a car!:)

Brought some Olympic clothing that the girls could have at px :)

Av Kim Martin - 10 september 2014 18:58

Behövde nya fin skor då vi åker på landslags läger. I övrigt också :) ballerina skorna åt en viss Bauer upp så var tvungen att köpa nya!! :)

Vem kommer ihåg dessa?:) det gör i alla fall jag. Very tasty d första 5 min sen är smaken borta. Skillnaden är att dom kostade 50 öre och nu kostar dom 2!!

Av Kim Martin - 9 september 2014 21:26

Det här är verkligen läsvärt och många atleter går igenom mycket under sin karriär. Självklart är det samma för icke atleter också men för min del så förstår jag hennes situation. Det skulle vara väldigt roligt att skriva en bok om alla mina tankar kring min karriär. Får se om det blir av då jag är klar :)


http://samhihuddle.wordpress.com/2014/08/14/anastasias-story/

Av Kim Martin - 7 september 2014 19:40

Kommer aldrig glömma då stefan liv var med och tränade med oss under os 2006. Vilken härlig människa! Många personer var inte så positiva till damhockey men han var verkligen det. Det lilla jag hann träffa honom så fick jag en känsla av att han var väldigt genuine, alla gillade honom. Det märker man en dag som denna. En människa som borde vara med oss än idag! Då olyckan inträffade skulle jag själv flyga till Ryssland och spela mitt första och enda år i den ryska ligan. Man kände sig inte så jätte säkert men allt gick bra. Vi tänker på dig!!

Idag spelade vi mot Leksand och vann med 4-1. Pilla var en riktig målsprutare idag och gjorde ett hattrick:):) vi hade 3 spelare som hjälpte oss då vi var så få. 2 spelare från ssk och 1 från Sandviken. Jätte duktiga och grymt roligt att vi har så många unga tjejer som kan ta över efter oss gamlingar:)

Nu ska jag vara lite Nordamerikansk och se football!!

Av Kim Martin - 6 september 2014 20:58

Great day started w golfing where me and Jay won over the old guys :) At night we went and had dinner at legends. Fun to read about all the womens hockey games. Cant wait for the season to start but first our last exhibition game tomorrow against Leksand!

Skapa flashcards