Alla inlägg den 9 oktober 2014

Av Kim Martin - 9 oktober 2014 21:20

på min lediga dag blev det visst hockey i alla fall. Men antar att man kan vila i graven. Gick bra på jobbet idag och jag kanske har en SUprise för tjejerna i laget. Får se om det går igenom :) på em var det coaching och sen hann jag upp för att hälsa på en Kund som såg LHC matchen i en loge. Grymt skönt att ha en ledig kväll. Mille och anna kom förbi för att äta toast Skagen och taco paj. Vi såg även en skräckis och hann se slutet på LHC matchen. Nu kollar Vi på SWE-rus får se om man orkar se hela matchen. Redan vid 19 köndes det som 22 så antar att det känns som mitt i natten nu:) är det att man börja komma upp i åldern?;) har fortfarande min bil till salu. Är någon intresserad så hör av er!! Sov gott på er!

Ovido - Quiz & Flashcards