Alla inlägg den 7 maj 2014

Av Kim Martin - 7 maj 2014 20:52

På ett av mötena idag fick jag detta att testa :)


in one of my meeting I got these to try :)


På eftermiddagen hade vi träningsledigt så då gick jag och Jay och kollade på bilar och köpte lite affärs kläder till mig :) Tyckte kaffemaskinen här nedanför var grymt cool, borde ha spelat in en video istället för att ta en bild. Jay tyckte även att kaffet var gott, så det är ett plus :) Jag har ju inte lärt mig än haha


We didnt have any px today, so instead I and Jay went and looked at cars, and bought some buisness clothes for me :) This coffee machine was really cool so I just had to take a pic. Should have taken a video. Jay also said the coffee was delicious, so thats a plus :) I havent learned how to like coffee yet haha. 


             

Rolig video på Bauer :)


Funny video of Bauer :)



 



Ovido - Quiz & Flashcards