Alla inlägg den 17 maj 2014

Av Kim Martin - 17 maj 2014 21:28

En riktig mysdag. Jag och mamma gick på en h promenad imorse med Bauer. Så himla skönt ute!! Jag önskar att jag bodde i ett hus oxh hade en tomt så man kunde sola oxh grilla! En vacker dag kanske :) sen var vi iväg och slog lite golf bollar, innan vi åkte och handlade kvällens mat. Det har blivit i princip hockey hela kvällen. Först Tjeckien mot Danmark som blev väldigt spännande oxh nu kollar vi när rangers piskar Montreal. Samtidigt så kollar jag på min kompis Minue som ska tävla i crossfit. Jag har aldrig kollat på en tävling oxh hade ingen aning om hur det var. Men nu vet jag:)

A very cozy day. This morning mom and i went for an h Walk in the great Weather. I wish i had a house w a years so i could tan and BBq. Someday hopefully :) after that we went to hit some golf balls. Gotta px My Driving!:) other than that we have been watching hockey all day! First we saw denmark beet the czech and now we are watching rangers kill Montreal. At the same time i am following My friend Minue while competing at the crossfit regionals. Very interesting and i had know idea how it worked, but now i do!:)

Skapa flashcards