Alla inlägg den 21 maj 2014

Av Kim Martin - 21 maj 2014 23:19

Jobb som vanligt men idag körde jag ett rörlighets pass med a laget. Riktigt bra var det och jag ska ta med mig det till damerna!:) efter jobbet åkte jag och Jay och körde 18 hål golf, fy tusan va ont i kroppen jag hade efter. Mest i fötterna men framförallt i den ena. Kanske inte den bästa rundan någonsin men en början i alla fall haha. Det var roligt faktiskt! Efter golfen var d avslutning med företags hockeyn. Vi var på cavarosa som en av killarna äger. Det rekommenderar jag om det är någon som vill gå på vinprovning. Jätte mysigt och en kanon kill med bra vin, säger dom i alla fall :) nu är jag för trött för att skriva vidare!

Worked like usual but today i did a flexibility workout w the men's team in the morning. It was really good and I am definitely let the women's team do it. After work me and jay played golf. My first real 18 holes. Probably not the best ever but a start at least haha. But it was fun :) after golf we had dinner w company hockey. We were at a place that one of the guys owns, called caravosa. You can book wine tasting there and I really recommend it. Really cozy, he is a great guy and good wine they say haha :) time for bed!!

Ena middagen med linas matkasse var fisk med potatis, riktigt gott faktiskt :) sen hade vi också rostbiff med potatis sallad också väldigt enkelt att göra!:)

Idag gjorde jag kalvfärssås med pasta. Det är roligt att testa på något nytt!!

Skapa flashcards