Alla inlägg den 23 maj 2014

Av Kim Martin - 23 maj 2014 10:27

Igår efter jobb och träna, åkte familjen martin Hasson till Stockholm. Jätte mysigt att se min familj lite! Vi var väl lite gladare än Jay eftersom Sverige vann och d gjorde inte Canada. Säger inte mer än så:) Bauer är så rolig, han har nu under några dagar velat bajsa mitt i gatan haha. Gör han d så hoppas man att d är grönt tills han är klar haha. Idag var jag så taskig och drog honom ur vägen men då satte gjorde han sitt precis vid en kvinna som letade efter sina nycklar till bilen haha. Silly boy! På morgon åkte jag till sjukgymnasten och tränade lite och sen nu är jag på träningslära 2 kurs! Håller på hela helgen men ikväll ska jag träffa katta!!:) längtar! Jay och Bauer åker med mamma och pappa till landet:)

After work and workout yesterday, the martin Hasson family drove to Sthlm. Really nice to See My fam:) i guess we were a little more happen than Jay, Cuz Sweden won and Canada Didnt. Enough Said about that :) Bauer is so funny. For a couple of days he had pooped in the middle if the road. Today he wanted to but the Green light was Almost over so i was mean and piller him. But then he sat down right by a Woman that Tried to find her car keys haha. This morning and went and saw the Physio and now i am at One of the courses you have to take to become a goalie Coach. Tonight i am gonna See katta! Cant wait:) Jay and Bauer are going to the cottage w mom and dad!

Ovido - Quiz & Flashcards