Alla inlägg den 27 maj 2014

Av Kim Martin - 27 maj 2014 22:28

Igår blev d en Massa träning :) först intervaller och styrka med laget och sen fick jag och Jay för oss att gå ner oxh köra med några från företags hockey, 21-23:) grymt roligt var d! Jag var då utespelare! Idag är vi återigen i Sthlm. Idag var jag oxh kollade höften återigen och sen så träna jag oxh katta på artro kliniken. På kvällen var jag tvungen att svara på några frågor inför mv3 som börjar imorgon. Ännu en kurs!:) ons-lör!

Yesterday i worked out a LOT! First intervals and lifting w the girls and then at night me and Jay played w some guys from the company hockey, for 2 h. I played out and it was super fun :) Today we are once again in Sthlm. I checked My hip, and then me and katta worked out. At night i had to answer some questions for the course that i have tomorrow to become a certified goaliecoach :)

Grym frulle! Gröt med hallon och jordnötssmör.

Great breakfast! Oatmeal w raspberries and pb!

Ovido - Quiz & Flashcards