Alla inlägg den 30 maj 2014

Av Kim Martin - 30 maj 2014 20:25

Idag fick alla hålla ett litet föredrag för
Dom andra. Jag pratade lite om den metala biten och hur viktig den är för att lyckas och för att kunna klara av att spela matcher, framförallt viktiga matcher. Sen fick vi också lära oss om utrustningens historia, lite regler, samt matchanalys och olika digital media man kan använda. Imorgon är det halvdag här och sen åker jag till upplandsväsby för landslags läger. Imorgon blir det en massa möten men på söndag kör vi fys. Jag kommer att vara helt slut efter den här helgen. Men snart åker jag och Jay iväg på våran lilla bilsemester :)

Ni som känner mig och ni som har läst bloggen vet om att jag försöker lära mig att dricka kaffe. Jag kämpar fortfarande på och det är lättare att försöka då man är på kurser och föreläsningar :) va faktiskt inte så illa idag men kan inte dricka så mkt förrän jag tycker att d är äckligt haha!!

Ovido - Quiz & Flashcards