Alla inlägg den 5 juni 2014

Av Kim Martin - 5 juni 2014 23:07

Idag började vår 10 dagars bilsemester till norr Finland, sen norra Norge och sen hela vägen ner till Göteborg och sen hem. Innan vi åkte iväg idag så hann jag med att köra mitt långa konditions pass och sen ta Bauer till veterinären för piller han måste ta för att åka in i Norge. Sen efter det blev första stoppet i Nyköping där vi handlade på oss en massa som kan va bra att ha med sig på resan. Sen blev d Sthlm där jag stannade oxh träffade min sjukgymnast. Efter att ha fått lite övningar så rullade bilen vidare till Gävle där vi träffade Angelica och joa som för den delen kommer att bli föräldrar snart. Så kul oxh jag längtar verkligen! Nu ligger jag i en söt liten stuga i Sundsvall hos fam Uden johansson. Än så länge har bilsemestern varit grym. Vi har blivit väldigt bra omhändertagen av alla och det har varit jätte roligt att få ha träffat alla igen!!
Dags att sova :)

En liten stuga som d har på tomten :)

Av Kim Martin - 5 juni 2014 06:17

På morgonen började vi med styrka 06.30

Sen var det dags för en heldag på manges golf

Grymt God brunch va starten till en mkt bra dag

Jag hade ett grymt lag!! Bland anat en kille från Wilson som gav oss en gift bag :)

Mitt grymma lag!! Riktiga sköna och väldigt snälla, som gjorde stt min första officiella runda blev mycket roligare! Kände mig till och med duktig :) så tack!!

Vid varje hål var det någon sponsor som bjöd på mat, dricka och underhållning :)

På kvällen var det middag med alla 180 spelare eller hur många vi nu var Haha. Men många var vi! Tack snälla landeryds golf för dels mitt och Jays gröna kort kurs samt gårdagen!! Vi är väldigt tacksamma!

I played charity golf yesterday and Jay was My caddy:) we had a great time!!

Ovido - Quiz & Flashcards