Alla inlägg den 17 februari 2015

Av Kim Martin - 17 februari 2015 21:18

Efter Finspång igår, då vi träffade 43 härliga hockey tjejer så fick dom mig tänka på vad många minnen jag har fått tack vare hockeyn. 


Dessa är några...


OS brons 2002

 

Efter en match mot Finland i Globen


  '

SM guld med AIK


 


MASSA skratt


 

Musik video


 


Modell...


 


OS silver 2006


 


Inline SM guld


 


Europa Cupen guld x 3 (2 AIK och ett med Tornado, Ryssland)   

  

VM brons 2005


 


Vm brons 2007 (skadad i bronsmatchen)


 

SM guld 


 

hahah rampfeber


 

200 landskamper



Rysk mästare 

 


Amerikansk mästare


 


Träffade Jay och många vänner som man kommer att ha resten av livet!

 



Hockey har gett mig såååå mycket. Inte bara erfarenheter inom hockeyn utan en massa annat. Jag har fått chansen att starta min målvaktsskola, så jag kan hjälpa andra så dom får uppleva allt roligt jag har fått uppleva och en massa annat. Än så länge är den inte slut och jag ser framemot den siste delen av denna säsongen!! 






Ovido - Quiz & Flashcards